شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی هستیم
بوشهر- امام جمعه موقت کنگان گفت: در شرایط فعلی کشور نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی حیدری در نماز جمعه کنگان به موضوع فرزند آوری و تربیت فرزند صالح در مکتب حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان بانویی تراز اول در جهان آفرینش در همه جوانب و ساحت‌های زندگی از جمله فرزند آوری و تربیت دینی فرزندان اُسوه حسنه هستند.

وی به سفر عزت مندانه ریاست جمهوری به روسیه اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز یکی از کشورهای مقتدر منطقه و دنیا است.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به شرایط خاص کشور و ضرورت کارزار در جبهه اقتصادی و فرهنگی اضافه کرد: عمل به منویات رهبری معظم انقلاب بویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی می‌تواند کشور را به ساحل آرامش برساند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام استاندار بوشهر در آزاد اعلام کردن جابجایی ته لنجی و کالاهای مجاز وارداتی در همه نقاط استان قابل تحسین است.

حیدری با تقدیر از رئیس شورای تأمین استان بوشهر افزود: این اقدام بخشی از نگرانی مردم را کم و حتی در کاهش حوادثی مانند تصادفات رانندگی توسط شوتی ها اثرگذار است.

وی با تبریک میلاد کوثر قرآن حضرت زهرا (س)، روز مادر و هفته زن اظهار داشت: میلاد حضرت فاطمه (س) پایه‌گذار ارج نهادن به مقام زنان در تمامی اعصار شد.

خطیب موقت جمعه با تبریک میلاد فرزند حضرت زهرا امام خمینی (ره) گفت: امام امت با الگوگیری از اجداد طاهرینش توانست مقابل استکبار جهانی بایستد و با شعار مرگ بر آمریکا، استکبار را به زانو در آورد و این شجاعت را به مردم دنیا داد که بتوانند مقابل جرثومه‌های فسادی مانند آمریکا بایستند که البته اینها همه به دلیل خداترسی امام و هیبتی بود که خدای سبحان به بنده خوبش عنایت کرد.

کد خبر 40259
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار