شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
۲۱۰۲ بیمار کرونایی در خراسان شمالی جان باختند
بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۶۵۸ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که ۲ هزار و ۱۰۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه استان از رئیس جمهور تقاضا دارد تا روند افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان تسریع شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بجنورد در مسیر زائران حرم امام رضا و وجود یک بیمارستان مرکزی مختص بیماران کرونایی و حجم بالای مراجعه کنندگان، نیازمند افتتاح سریع‌تر بیمارستان صحرایی شهر راز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های بسیاری در حوزه مدیریت بیماری کرونا در سطح استان شده، افزود: برای کاهش سویه جدید بیماری کرونا و کاهش حجم مراجعان بیمارستان صحرایی با تأمین نیروی انسانی می‌تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۳ هزار و ۶۵۸ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۸۲۰ نفر مرخص شده‌اند و متأسفانه از ابتدای بیماری کرونا تاکنون ۲ هزار و۱۰۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 40676
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار