شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
آموزش مقطع ابتدایی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی هرمزگان مجازی شد
بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: آموزش مقطع ابتدایی در شهرستان‌های وضعیت قرمز و نارنجی هرمزگان مجازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رئوفی عصر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای هرمزگان اظهارداشت: متاسفانه این روزها شاهد تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی استان و کشور هستیم و به همین منظور لازم است مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌هایی که وضعیت آن‌ها قرمز و نارنجی شده است به صورت مجازی دنبال شود.

وی افزود: در مناطق روستایی هم که تراکم جمعیت دانش‌آموزان حاضر در مدارس کم است، با تصمیم فرمانداران و ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستانی این امکان وجود دارد که کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: با توجه به اینکه پوشش واکسیناسیون در سطح کشور و استان هرمزگان مطلوب است تعطیلی عمومی و محدودیت‌های شدید در دستور کار نیست و استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در ادارات، اماکن عمومی، صنوف و فروشگاه‌های بزرگ ضروری است.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه جلسه در دستگاه‌های اجرایی با حداکثر ۳۰ نفر و در مدت زمان حداکثر ۹۰ دقیقه باید انجام شود و برای کاهش میزان عوارض و آسیب‌های سویه اومیکرون کرونا، تزریق دوز سوم واکسن بسیار مهم، حیاتی و ضروری است و امیدواریم مردم هرمزگان تزریق این دوز از واکسن را هم جدی‌ بگیرند.

رئوفی عنوان‌ کرد: با توجه به واکسیناسیون ۸۵ درصدی بازاریان، تعطیلی بازار در دستور کار قرار ندارد، اما رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تهویه مناسب در صنوف بسیار ضروری است و برگزاری هرگونه مراسم با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در استان، در فضای باز و با رعایت فاصله دو متر میان افراد باید برگزار شود.

کد خبر 40702
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار