شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کرمان پنجمین استان کشور به لحاظ افزایش ابتلا به کرونا است
کرمان - مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری کرمان گفت: بر اساس آمارها کرمان پنجمین استان کشور از نظر رشد ابتلا به کرونا در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شمس الدینی عصر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای کرمان با اشاره به روند افزایشی ابتلاء به کرونا در کرمان گفت: همه بیمارستانها و مراکز درمانی مرتبط با کرونا باید آمادگی کامل برای خدمات دهی به مردم را داشته باشند و باید از تجارب موج‌های قبلی بیماری برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده شود.

وی بر اجرای دقیق پروتکل‌های هوشمند کرونا در استان کرمان تاکید کرد و افزود: استفاده از ماسک در ادارات اجباری است و باید نهایت دقت در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای فاصله گذاری اجتماعی در بخش‌های مختلف باید فوری انجام و نظارت‌ها نیز تشدید شود.

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری کرمان گفت: طبق آمار وزارت بهداشت کرمان پنجمین استان کشور در زمینه موارد ابتلاء به کرونا است و در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در قالب کارهای پیشگیرانه باید انجام شود جلوگیری از تجمعات غیر ضرور و عدم حضور مردم به خصوص گروه‌های در معرض خطر در مکان‌های شلوغ است.

وی بر ادامه واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: واکسن به میزان کافی در استان وجود دارد و از مردم می‌خواهیم برای تکمیل دزهای واکسیناسیون اقدام کنند.

کد خبر 40706
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار