چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۱۸ مورد امیکرون در سمنان ثبت شده است
سمنان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ابتلای ۱۸ نفر در جمعیت تحت پوشش دانشگاه به ثبت رسیده است، گفت: دوری از تجمعات و واکسیناسیون راه‌های مقابله با سویه امیکرون است.

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه وضعیت کرونا با شیوع سویه جدید امیکرون در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان اصلاً مناسب نیست، بیان کرد: تعداد زیادی از مردم با علائم کرونا به مراکز درمانی مرتبط با دانشگاه مراجعه و بعضاً بستری می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۸ مورد امیکرون مثبت در دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت رسیده است، ابراز کرد: میزان ابتلای در ابتدای هفته ۱۱ مورد بود که نشان می‌دهد ذاتاً ویروس کرونا در تجمعات با سرعت قابل پخش و سرایت به افراد مختلف است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه توصیه ما این است که از تجمعات دوری شود، تاکید کرد: رعایت فاصله اجتماعی از سوی مردم دیگر نکته‌ای است که باید به آن تاکید داشت.

قدس با بیان اینکه کمتر از پنج الی شش درصد مردم در جامعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان حتی یک دز واکسن هم نزده‌اند، ابراز داشت: در دز دوم به نرخ ۸۷ درصد و دز سوم به ۵۶ درصد رسیده‌ایم و تلاش داریم این میزان را افزایش دهیم.

کد خبر 40731
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار