چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
واکسن کرونا به بیش از ۵۳ هزار کودک زنجانی تزریق می شود
زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال در استان از روز شنبه آغاز شده و در این مرحله بیش از ۵۳ هزار و ۵۰۰ کودک واکسینه خواهند شد.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال در استان زنجان از روز شنبه ۹ بهمن آغاز شده است، گفت: در این گام بیش از ۵۳ هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان واکسینه خواهند شد.

وی اظهار کرد: والدین باید نسبت به تزریق فرزندان خود اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد ریشه کنی ویروس کرونا منحوس باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، ایجرود و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و باید بهداشت فردی و اجتماعی در استان تقویت شود.

تقی لو از کاهش موارد سرپایی به ویروس کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان افزایش یافته و موج ششم کرونا هم با سویه جدید امیکرون وارد شده و می‌طلبد مردم همکاری لازم را بکنند و زدن ماسک را ادامه بدهند.

وی نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه زنجانی‌ها کرونا را جدی نمی‌گیرند و این اصلاً خوب نیست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش فوتی‌های کرونا در استان خبر داد و ابراز داشت: طی ۱۴ روز گذشته فوتی مبتلا به کرونا در استان نداشتیم و این بسیار خوب است و باید این آمار حفظ شود.

کد خبر 40734
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار