سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان سمنان نگران کننده است
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه به جز دو شهرستان میامی و مهدی‌شهر مابقی نقاط استان در وضعیت زرد هستند، گفت: افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان نگران کننده است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه افزایش آمار ابتلای به کرونا در استان سمنان نگران کننده است، تاکید کرد: شش شهرستان در استان سمنان دارای وضعیت زرد و مابقی شهرها در شرایط آبی هستند و این نشان از تغییر شرایط در استان دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در یک هفته گذشته سویه امیکرون نیز در استان سمنان مشاهده و برخی از همشهری‌های ما مبتلا شده‌اند اما چون به موقع به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، نگرانی در این زمینه کمتر است، افزود: فوتی‌های کرونایی ما در کل استان طی یک هفته گذشته تنها یک مورد بوده است.

استاندار سمنان بیان کرد: نظر پزشکان و کادر پزشکی استان این است که اگر بخواهیم در برابر کرونا ایمن باشیم می‌بایست حتماً از دز سوم واکسن استفاده شود و لذا کسانی که شرایط استفاده از دز سوم واکسن را دارند حتماً به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

هاشمی با بیان اینکه نزدیکی به ایام ماه رجب و شعبان حتماً می‌بایست شرایط فاصله گذاری و مسائل بهداشتی و اجتماعی از سوی مردم لحاظ شود تا با مشکلات روبرو نشویم، ابراز کرد: رعایت فاصله گذاری و دوری از تجمعات همچنان مهمترین توصیه ما بعد از واکسیناسیون است.

کد خبر 40740
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار