سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند
شیراز - طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس بستری شدند و ۴ نفر نیز جان باختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در استان فارس تا صبح یکشنبه ۱۰ بهمن، یک میلیون و ۹۱۳ هزار و ۳۴۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های فارس تهیه و به شناسایی ۵۳۱ هزار و ۱۱۱ بیمار مثبت منتهی شده است.

با بستری ۱۲۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۳۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۷۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۱۲ هزار و ۳۹۴ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دوز، به هفت میلیون و ۳۳۰ هزار و ۵۳۷ دوز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۷۵ هزار و ۴۱۱ دوز نوبت اول، سه میلیون و پنج هزار و ۳۰۸ دوز نوبت دوم و یک میلیون و ۴۹ هزار و ۸۱۸ دوز نوبت سوم واکسن بوده است.

کد خبر 40757
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار