چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۳۹هزار بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز پذیرش شده است
تبریز- رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: از آغاز پاندمی کرونا بالغ بر ۳۹ هزار بیمار کرونایی در این مرکز پذیرش و تحت مراقبت‌های درمانی تشخیصی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی محمد زاده اظهار داشت: از آغاز پاندمی کووید ۱۹ این مرکز به عنوان سنتر مراقبت از بیماران کرونایی ارائه خدمت نموده و در اوج بحران کرونا ویروس به سایر بیماران و مراجعین نیز ارائه خدمت نموده است.

فوق تخصص آی سی یو و مراقب‌های ویژه، از آمادگی کامل کادر مجرب این مرکز در ارائه خدمات درمانی تشخیصی به مراجعین خبر داده و افزود: در دو سال اخیر در مجموع بیش از ۱۴ هزار نفر از مراجعین کرونایی در این مرکز بستری و تحت درمان قرار گرفته و ما بقی به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انجام تست‌های پی سی آر مرکز تداوم دارد ادامه داد: در دو سال گذشته بالغ بر ۳۹ هزار تست پی سی آر از مراجعین گرفته شده که انجام تست‌های پی سی آر صرفاً برای بیماران بستری در بخش‌ها به مورد اجرا گذارده می‌شود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اضافه کرد: در طول این مدت بیش از ۹۳ هزار تخت روز اشغال داشته‌ایم که این تعداد تنها شامل بیماران کرونایی است.

محمدزاده در پایان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هموطنان گفت: امیدواریم هموطنان گرامی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن دوز سوم کادر درمان را در گذر از این بیماری یاری نمایند.

کد خبر 42710
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار