چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
۳۱ درصد جمعیت استان همدان سه دُز واکسن کرونا را تزریق کردند
همدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۵۵۷ هزار و ۳۳۷ نفر معادل ۳۱.۲ درصد جمعیت هدف طرح ملی واکسیناسیون استان همدان تاکنون سه دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه ترکمان اسدی اظهار کرد: سه میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۶۸ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تا روز گذشته تزریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۸۰۸ نفر دُز اول و یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۸۲۳ نفر دُز دوم و ۵۵۷ هزار و ۳۳۷ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: بررسی‌های صورت گرفته موید این است که ۷۷ درصد جمعیت هدف دُز اول؛ ۶۷.۶ درصد دُز دوم و ۳۱.۲ درصد دُز سوم واکسن کرونا را تا روز گذشته تزریق کرده اند.

اسدی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان‌های استان همدان در تزریق سه دُز واکسن کرونا به ترتیب اسدآباد ۱۸۷ هزار و ۱۵۳ دُز، همدان یک میلیون و ۲۶۹ هزار دُز، نهاوند ۳۰۴ هزار و ۴۹ دُز، ملایر ۴۹۵ هزار و ۷۰۰ دُز و کبودرآهنگ ۲۱۶ هزار و ۹۸۱ دُز است.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۸ هزار و ۴۱ دُز واکسن در فامنین، ۷۲ هزار و ۸۶۰ دُز در شهرستان درگزین، ۱۳۲ هزار و ۷۲۱ دُز رزن، ۱۸۶ هزار و ۲۲۵ دُز در تویسرکان و ۲۱۱ هزار و ۲۰۸ دُز در شهرستان بهار تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آمار تزریق روزانه واکسن کرونا در استان همدان به زیر یک هزار نفر رسیده است، افزود: این تعداد شامل ۱۳۱ نفر دُز واکسن مرحله نخست، ۳۲۲ نفر دُز نوبت دوم و ۴۶۰ نفر نیز تزریق نوبت سوم (یادآور) می‌شود.

کد خبر 44162
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار