یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
خدمات رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی در استان بوشهر انجام شد
بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در ایام تعطیلات سال نو، خدمات رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی در استان بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های نوروزی استان بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز امسال شاهد خدمات‌رسانی بسیار خوبی در سطح استان بوشهر بودیم.

وی با اشاره به ورود ۸۹۲ هزار خودرو به استان بوشهر در تعطیلات نوروزی امسال خاطرنشان کرد: حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر نسبت به سال قبل افزایش دو برابری داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: از فرمانداران، شهرداری‌ها هلال احمر اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و همه دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده بسیاری از مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در استان بوشهر راضی بوده و این استان را برای سفرهای بعدی خود انتخاب می‌کنند.

افزایش مسافران نوروزی

رستمیان از افزایش مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: متولیان ستاد اجرایی سفر در استان با صرف بهترین زمان خود در ایام تعطیل برای تأمین سفری سالم و ایمن برای همنوعان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای کمک‌رسانی سریع و حفظ سلامتی مسافران در کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کرده‌اند.

رستمیان با بیان اینکه استقبال بی‌نظیر مردم ایران از سفر به استان بوشهر نشان داد که کار ما تازه آغاز شده خاطر نشان کرد: این مهم نشان داد که وظیفه و مسئولیت سنگینی برای ادامه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان برای توسعه گردشگری داریم و بر تمام ما لازم است که این تلاش را تا حصول نتیجه و دسترسی به جایگاه واقعی استان بوشهر در این بخش ادامه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: از بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی، پذیرایی و اقامت مسافران و میهمانان نوروزی، تأمین امنیت، تبلیغات و تولید محتوای محصولات فرهنگی و رسانه‌ای و برپایی مراسم و آئین‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان قدردانی می‌شود.

کد خبر 44390
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار