پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک محلی
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه تا روز جمعه سواحل استان به خصوص در مناطق مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود گفت: در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز جمعه در برخی از ساعات با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به خصوص در مناطق مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین پیش بینی می‌شود طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، سواحل استان به طور نسبی مواج و متلاطم شود، ضمن اینکه در این مدت، وقوع گرد و خاک محلی در مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: بر همین اساس طی ساعات آینده آسمان صاف همراه با غبار محلی و در برخی از نقاط گردوغبار و طی ساعاتی وزش باد و در مناطق مستعد باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۶ کیلومتر در ساعات و در طول روز تا اوایل شب گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 46335
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار