پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
پذیرش مجدد بیماران سوانح سوختگی بزودی دربیمارستان گلستان کرمانشاه
کرمانشاه- رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از پذیرش مجدد بیماران سوانح سوختگی بزودی در بیمارستان گلستان خبر داد.

پیام محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به حداقل رسیدن پذیرش بیماران کرونایی و تداوم روزهای بدون فوت کرونا در استان کرمانشاه بیمارستان گلستان مجدداً به نقش اصلی خود یعنی محل پذیرش و درمان بیماران سوانح و سوختگی باز خواهد گشت.

وی افزود: فعلاً بخش اورژانس بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته اما ۵۰ تخت دیگر این بیمارستان به بیماران سوختگی و جراحی ترمیمی اختصاص خواهد یافت.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه تصریح کرد: در صورت مستقر شدن تجهیزات و برطرف شدن نقایص از سرگیری پذیرش بیماران سوختگی از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

محمدی بیان کرد: با همت و تلاش پرسنل بیمارستان گلستان به عنوان اولین مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در شروع پاندمی که وحشت و ترس عجیبی از این بیماری وجود داشت قابل ستایش است و از جان گذشتگی کادر درمان در خاطر مردم کرمانشاه به یادگار خواهد ماند.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان گلستان هدیه مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه در سال ۹۰ است که در آبان ۱۳۹۸ افتتاح شد و همزمان با آغاز بحران کرونا در استان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: در صورت آغاز پذیرش بیماران سوختگی به مردم استان کرمانشاه متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 46575
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار