یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
پیام تسلیت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

خارگ : دکتر محسن واعظ زاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خارگ به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به مردم انقلابی و ولایت مدار جزیره خارگ تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :  دکتر محسن واعظ زاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را تسلیت گفت.

 

 متن پیام بشرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند "امام کبیر ما عصر جدیدی را در زمان ما آغاز کردند" امام راحل (ره) فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.
 

قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

 

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران بویژه مردم متدیّن و انقلابی جزیره خارگ، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسألت دارم.

دکتر مسن واعظ زاده

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خارگ

کد خبر 46612

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار