یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ره و قیام خونین ۱۵ خرداد

خارگ : یوسف وطن دوست رییس شورای اسلامی شهر و شعیب بحرینی شهردار جزیره خارگ به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره و همچنین سالروز قیام ۱۵ خرداد پیامی را به شرح زیر صادر کردند.

به گزارش خارگ آنلاین : به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ یوسف وطن دوست رییس شورای اسلامی شهر و شعیب بحرینی شهردار جزیره خارگ به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره و همچنین سالروز قیام ۱۵ خرداد پیامی را به شرح زیر صادر کردند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

 ۱۴ خرداد ماه روز فراق رهبر جنبش بیداری اسلامی و بنیان‌گذار شکوهمندترین انقلاب قرن بیستم میلادی، یک روز فراموش ‌نشدنی در خاطره ملت شریف ایران است و اکنون با وجود آنکه ۳۳ سال از ارتحال رهبر عدالت خواهان و حامی مستضعفان می‌گذرد اما صدای او همچنان در گوش زمان جاری است. مکتب جهاد و شهادتی که امام راحل (ره) پایه گذاری کرد، اکنون پرچمی است که ملت‌های استقلال‌طلب از سوریه تا عراق و لبنان تا یمن را به ‌سوی آرمان عزت و آزادی سوق می‌دهد.

 

نظام جمهوری اسلامی امروز میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی معماری اولین نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند. امام خمینی (ره) شخصیتی بود که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در نهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد.

 

مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری جزیره خارگ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر ملت شریف ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ، از عموم مردم ولایت مدار جزیره مقاوم خارگ جهت حضور گسترده در ویژه برنامه هایی که به همین مناسبت در سطح جزیره تدارک دیده شده است ، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمان های والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت دارد. 

 

 

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

 

یوسف وطن دوست

رئیس شورای اسلامی شهر

کد خبر 46613

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار