یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مراکز شهرستان‌های استان بوشهر مشمول تسهیلات مرزنشینی شوند
بوشهر- رئیس اتاق تعاون استان بوشهر گفت: باید تدابیر اتخاذ شود، مراکز شهرستان‌های استان بوشهر که بر اساس آئین‌نامه مشمول تسهیلات مرزی نشده‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین درایی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمعیت کل استان بوشهر فقط ۴۹۳ هزار نفر مشمول تسهیلات مرزنشینی شده‌اند.

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر تصریح کرد: متأسفانه فاصله ۳۰ کیلومتر برای برخورداری از تسهیلات مرزنشینی رعایت شده است و روستاهایی که خارج از این فاصله هستند مشمول این تسهیلات نشده‌اند

درایی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ هزار شرکت تعاونی در استان بوشهر وجود دارد با بیش از ۴۴ میلیون عضو که حدود یک‌میلیون ۸۰۰ هزار نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در استان بوشهر حدود ۳ هزار ۷۴۸ تعاونی فعال با ۷۷ هزار نفر عضو وجود دارد که موجب ایجاد بیش از ۱۱۸ هزار شغل شده است.

درایی اضافه کرد: خیلی از تولیدکنندگان خرد استان بوشهر از جمله مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و فعالان بخش فرش یا مکانی برای تولید ندارند یا مکانی برای عرضه محصولات خود ندارند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در هفته آینده مکانی در دلوار با ظرفیت ۱۱۵ غرفه برای این دسته از فعالین اقتصادی آماده می‌شود.

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر گفت: غرفه‌های این بازارچه به‌صورت مجانی و به مدت سه سال در اختیار فعالین مشمولین برای استفاده از امکانات آنجا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 47324
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار