چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
طرح هادی روستاهای دلوار بازنگری شود
بوشهر- بخشدار دلوار گفت: علی‌رغم اجرای طرح هادی در تمامی روستاها، اما برخی روستاها بخش دلوار همچنان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عالی‌پور سه شنبه شب در نشست با جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: ۳۰۰ مورد در نقاط مختلفی در شهرستان تنگستان زمین‌هایی خارج از محدوده طرح هادی دارند، اما برای تأمین مسکن دچار مشکل هستند که نیاز است بنیاد مسکن در بازنگری طرح هادی روستاها به صورت ویژه اقدام کند.

بخشدار دلوار با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، این بنیاد را از نهادهای مقدس یادگار امام خمینی (ره) دانست و گفت: به عنوان نماینده دولت در بخش، اطلاع رسانی به جامعه هدف جهت استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و تشریح رسالت و خدمات ارزشمند حساب ۱۰۰ امام (ره) و مشارکت خیرین اقداماتی را انجام شده است.

طرح هادی یکی از رویکردهای مهم بنیاد مسکن

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: تبیین اهداف و فعالیت‌های بنیاد مسکن رسیدگی به وضعیت معیشت و تأمین مسکن محرومین و لزوم خدمات رسانی از طرق مختلف برای مردم و به خصوص به قشر محروم جامعه و رفع مشکلات آنها در بخش‌های مختلف و بویژه در تأمین مسکن امری ضروری است.

حجت الاسلام محمود پارمان با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای مهم بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است، افزود: تهیه طرح‌های هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه مناطق مختلف استان است‌.

کد خبر 47334
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار