یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۹ سرنشین لنج باری مسیر آبادان - بوشهر از غرق‌شدن نجات یافتند
بوشهر-مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۹ خدمه موتور لنج باری که در مسیر آبادان- بوشهر در حال تردد بود از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام اضطرار موتور لنج حادثه دیده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۹ جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

شکیبی نسب عنوان کرد: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلام شده و تحویل پمپ تخلیه اضطراری به شناور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات تخلیه آب انجام شد و آب‌گرفتگی شناور تحت کنترل در آمد.

وی بیان کرد: با ایمن شدن وضعیت موتور لنج مضطر و رفع کامل خطر، با اعلام فرمانده موتور لنج مبنی بر عدم نیاز به حضور شناور ناجی، ناجی ۹ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ برگشت و موتور لنج نیز به سمت مقصد بندر بوشهر حرکت کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: انتظار است فعالان عرصه دریا و دریانوردی پیش از ترددهای دریایی با اطلاع کامل از وضعیت دریا از مطلوب بودن شرایط و انجام تردد ایمن تردد دریایی اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 47342
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار