دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
۷۰ ویژه برنامه هفته ازدواج آسان در استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۷۰ ویژه برنامه هفته ازدواج آسان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کمال صالح احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و برنامه‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج آسان ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی و آموزشی در حوزه ازدواج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

صالح احمدی با اشاره به استفاده از از ظرفیت و توانمندی سمن‌ها و نهادهای فعال مردمی تصریح کرد: یکی از راهکارهای کمک به زوج‌های جوان و ترویج ازدواج آسان فعالیت خیرین و حمایت‌های آنان در زمینه ازدواج آسان است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم رسیدگی به وضعیت اشتغال، ازدواج و مسائل مربوط به جوانان است که اقدامات مهمی در این زمینه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با همکاری استاندار بوشهر موضوعات جوانان به صورت مستمر دنبال می‌شود که امید می‌رود شاهد سامان بیشتر زندگی جوانان، پویایی، تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر جوانان پر تلاش این دیار در تمام عرصه‌ها باشیم.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی

صالح احمدی افزود: دور جدید کارگاه‌های آموزشی ۱۶ ساعته تحت عنوان رسم انتخاب با موضوع آموزش‌های پیش از ازدواج در سراسر استان همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه تصویری با موضوع ازدواج آسان و آسمانی در دانشگاه بنت‌الهدی صدر، پویش «به عشق علی و فاطمه» توسط اصناف برای تخفیف جهیزیه به نوعروسان، تبلیغات محیطی با مضمون ازدواج آسان و آسمانی از برنامه‌های این هفته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: برنامه‌های متعدد و متنوعی با حضور اساتید حوزه ازدواج و خانواده با میزبانی سازمان مردم نهاد در فضای مجازی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی پویش مهر جاودان با هدف تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند با کمک خیران ازدواج، برگزاری مسابقات متنوع با موضوع ازدواج، رونمایی و انتشار محصولات رسانه‌ای تولید شده در فضای مجازی، مشاوره‌های رایگان ویژه دختران و پسران در آستانه ازدواج به مدت یک هفته و حضور مشاوران و مسئولان امر در برنامه‌های صدا و سیما از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در استان بوشهر است.

کد خبر 47426
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار