دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
محموله بزرگ کالای قاچاق در دیلم کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه خودرو شوتی و کشف محموله قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دیلم با محوریت پلیس آگاهی در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق و در پی کسب خبر مبنی بر تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای خاکی، با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات منظم و منسجم دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۱۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال و مقادیر زیادی لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را به ارزش ۶ میلیارد و سیصد میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این راستا تعداد ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی ذی صلاح قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تردد خودروهای حامل بار قاچاق در راستای مبارزه با این معضل شوم موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش تا با همکاری سایر مبادی بتوانند این پدیده شوم را به صورت ریشه‌ای در شهرستان به حداقل برسانند و با عاملین قاچاق کالا برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

کد خبر 47429
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار