دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
دانش‌آموزان با رشادت‌های سردار شهید رئیسعلی دلواری آشنا شوند
بوشهر- سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب، دانش‌آموزان با رشادت‌های سردار شهید رئیسعلی دلواری آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین مهران پور صبح یکشنبه در گردهمایی مشترک معاونان پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و رؤسای گروه تحقیق و پژوهش ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اظهار داشت: پژوهش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این راستا باید حمایت لازم از برنامه‌های پژوهشی انجام شود.

وی با بیان اینکه پژوهنده شدن معلمان، سبب رشد پرسشگری در محیط مدرسه و کلاس درس می‌شود خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های موفق در آموزش و پرورش برای تحقق این منظور، طرح معلم پژوهنده است.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: داستان زندگی و مبارزات شهید رئیسعلی دلواری در بخش بخوان و بیندیش فصل سوم کتاب بخوانیم کلاس پنجم قرار گرفته اما باید در کتاب‌های دیگر دوره‌ها نیز گنجانده شود.

وی افزود: انتشار داستان زندگی این قهرمان ملی در دروس همه دوره‌های تحصیلی سبب می‌شود تا دانش آموزان امروز و آینده سازان فردای ایران اسلامی با رشادت‌ها و شهامت‌های فرمانده جوان بوشهری در مبارزه با نظامیان بریتانیایی آشنا شوند.

مهران پور با تاکید بر ارتقای جایگاه پژوهشگاه معلمان و حمایت از معلمان پژوهشگر اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی برای فرهنگیان پژوهشگر می‌تواند نقش مؤثری در تحقق این رویکرد و هدف داشته باشد.

کد خبر 47450
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار