دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
فضای شهرستان کنگان غدیری شود
بوشهر- معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: فضای شهرستان کنگان آماده برگزاری مراسم، برنامه‌ها و جشن غدیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زیبا صبح یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر اظهار داشت: شهرداری‌ها، دهیاری‌های و ادارات شهرستان نسبت به آذین بندی و فضاسازی در این ایام اقدام کنند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف شهرستان نسبت به هماهنگی و برنامه ریزی برای آذین بندی واحدهای صنفی شهرستان اقدام کنند.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: ادارات شهرستان نسبت به برگزاری جلسه ستاد غدیر در هر دستگاه و تجلیل از سادات کارمند خود اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت شهرستان نظارت کامل بر ایستگاه‌های صلواتی و اماکن طبخ و تهیه غذا در دستور کار قرار داد و گفت: شبکه دامپزشکی کنگان نظارت کامل بر ذبح قربانی در این ایام به عمل آورند.

زیبا تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان هماهنگی لازم با مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری به منظور توزیع بسته‌های معیشتی و قربانی‌ها اقدام به عمل آورند.

وی بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام عید غدیر، روابط عمومی ادارات اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کند.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری شب شعر غدیر و اداره تبلیغات اسلامی نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن در این ایام اقدام کند.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تولید محتوی فرهنگی (کلیپ و انیمیشن) با موضوع غدیر به منظور استفاده کودکان و نونهالان با همکاری کانون پرورش فکری شهرستان اقدام و در فضای مجازی منتشر کنند.

زیبا به تدوین دفترچه برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان اشاره کرد و گفت: ادارات و نهادها و مؤسسات و … نسبت به اعلام برنامه‌های خود به دبیر بنیاد غدیر شهرستان اقدام و دبیر ستاد نسبت به تنظیم دفترچه و اطلاع رسانی برنامه‌ها به منظور حضور پرشور مردم در مراسم اقدام کنند.

کد خبر 47451
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار