سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
پیام تبریک پایگاه خبری خارگ آنلاین به مناسبت تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

خارگ : پایگاه خبری خارگ آنلاین با صدور پی پیامی 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین : پایگاه خبری خارگ آنلاین با صدور پی پیامی 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كه يكی از اركان و بنيان‌های اصلی تبليغات انقلاب محسوب می‌شود، رسالت سياستگذاری، مديريت و هماهنگ كردن مراسم، آئين‌‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی را برعهده داشته و تاكنون سعی و تلاش بسياری در خصوص انجام اين رسالت خطير و وظيفه‌ی مهم كرده است.

این نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازمان دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می کوشیدند، وارد میدان شد و نقش ویژه ای را ایفا کرد.

پایگاه خبری خارگ آنلاین  ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد مقدس به اعضای این شورا در جزیره خارگ همچنین از تلاش‌هاي خالصانه و مجدانه این نهاد در جهت حفظ و صیانت از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، سلامتی و دوام توفیقات را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

کد خبر 48787

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار