یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
ساماندهی کودکان کار در دشتستان با راهکارهای عملیاتی دنبال می‌شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: ساماندهی کودکان کار در دشتستان با راهکارهای عملیاتی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی عصر یکشنبه در نشست ساماندهی کودکان کار در شهرستان دشتستان اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد اجرای موفقیت‌آمیز برنامه ساماندهی کودکان کار در سطح دشتستان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان بیان کرد: برنامه ساماندهی کودکان کار نباید منحصر به اقدامات موقت و گذرا باشد و به صورت دائم و با همکاری نهادهای مختلف، باید این موضوع پیگیری و دنبال شود.

وی اضافه کرد: هر آنچه باعث کاستی در خصوص ساماندهی کودکان کار می‌شود را شناسایی خواهیم کرد و باید تدابیر لازم در زمینه اشتغال زایی مناسب با توجه به قوانین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزشی و بهداشتی اندیشیده شود.

بارگاهی در ادامه متولی و دبیر جلسه ساماندهی کودکان کار را بهزیستی دانست و از اعضا خواست همکاری و تعامل کامل و لازم را با بهزیستی داشته باشند.

جعفر کمالی رئیس بهزیستی دشتستان نیز سبک زندگی را یکی از عوامل بروز کودک کار خصوصاً در اتباع خارجه دانست و اظهار کرد: رسیدگی به کودکان کار از مطالبات اسلامی و انسانی است که همه دستگاه‌های اجرای باید به وظایف خود در این امر عمل کنند.

در پایان این جلسه که ادارات مرتبط با موضوع و چند نفر از اساتید و نخبگان این حوزه حضور داشتند پیرامون ساماندهی کودکان کار، مباحث مختلف و تخصصی مطرح شد و تمام آسیب‌ها و مسائل و مشکلات به صورت جزئی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 49500
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار