شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
پیاده‌روی اربعین در مسیر بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین در مسیر بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ایام محرم و صفر برنامه‌های مختلف و متعددی در بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین در بوشهر از امامزاده قاسم علیه‌السلام منطقه شغاب و امامزاده عبدالمهیمن علیه‌السلام تا آستان مقدس امامزاده محمدباقر علیه‌السلام روز شنبه ۲۶ شهریور مصادف با ۲۰ صفر و اربعین حسینی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: این مراسم همراه با مداحی، عزاداری، قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در مسیر ۲۰ بقاع متبرکه استان بوشهر تصریح کرد: در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، موکب‌های خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با بیان اینکه این مراسم در شهرستان دشتستان در پنج نقطه برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در شهرستان دیر، تنگستان هم این پیاده‌روی مردمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم استان بوشهر امسال هم مثل سال‌های گذشته از روستاها و شهرهای مختلف تا امامزادگان مناطق خود مراسم پیاده روی را در روز اربعین حسینی همراه با عزاداری و قرائت زیارت اربعین برگزار می‌کنند.

کد خبر 50595
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار