سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ارتقای کلینیک تخصصی کنگان به بیمارستان مطالبه بحق مردم است
بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: ارتقای کلینیک تخصصی تامین اجتماعی به بیمارستان مطالبه بحق مردم کنگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی صبح چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان کنگان اظهار داشت: انتظار می‌رود زمینه توسعه خدمات تأمین اجتماعی در این شهرستان فراهم شود.

وی، تغییر و تحولات مدیریتی را امری طبیعی دانست و افزود: امیدوارم با ورود افراد تازه نفس در چرخه مدیریتی شهرستان، شاهد رونق و توسعه در حوزه‌های مختلف باشیم.

فرماندار شهرستان کنگان تاکید کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان کنگان که در سفر استاندار بوشهر به آن اشاره شد، ارتقای کلینیک تخصصی بوعلی به بیمارستان بود.

وی گفت: شهرستان کنگان از لحاظ آمار بیمه شده تأمین اجتماعی در سطح قابل قبولی است و ارتقای کلینیک تخصصی به بیمارستان برای جامعه هدف تأمین اجتماعی ضروری است.

عباس دیری مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در این مراسم، تعامل و ارتباط مستمر با مردم، دستگاه‌ها، کارفرمایان و بیمه شدگان را ضروری دانست و گفت: باید با افزایش تعامل از دیدگاه‌ها انتقادها و پیشنهادهای آنان در جهت اصلاح و بهبود امور استفاده شود.

در این مراسم داریوش حاجیانی به عنوان سرپرست جدید تأمین اجتماعی شهرستان کنگان معرفی و از خدمات رسول زارعی مدیر پیشین این نهاد نیز تجلیل شد.

کد خبر 51141
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار