سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
طرح‌های جلوگیری از مهاجرت روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه اشتغال در روستاها خبر داد و گفت: طرح‌های جلوگیری از مهاجرت روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در مراسم بزرگداشت روز روستا و عشایر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت روستاها نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متحول شده است اضافه کرد: زیرساخت‌های متعدد و متنوع از نظر آب، برق، گاز، راه، مدرسه، بهداشت و.... در روستاها فراهم شده است.

استاندار بوشهر یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه‌ها در روستاهای استان بوشهر را اشتغال دانست و بیان کرد: نبود فرصت‌های شغلی مناسب گاهاً منجر به مهاجرت از روستاها به سمت شهرها شده است.

وی جلوگیری از مهاجرت روستاییان را به عنوان یک برنامه مهم و ویژه عنوان کرد و ادامه داد: از مهمترین راهکارها برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و درآمدزا است.

محمدی‌زاده از افزایش سه برابری اعتبارات از محل ارزش افزوده در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در سال جاری برای طرح‌های عمرانی و اشتغال و کارآفرینی منابع خوبی برای دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 51177
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار