شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
احداث پایانه مسافربری بوشهر به قطر در بخش دریایی پایان یافت
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: احداث پایانه مسافربری بوشهر به قطر در بخش دریایی پایان یافته است ودر بخش سالن نیز پروژه تعمیرات اساسی در روزهای پایانی قرار دارد.

گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی بعد از ظهر پنج شنبه نشست کارگروه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با حمل کالا و مسافر از بنادر استان بوشهر به کشور قطر به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهر داشت: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در کشور قطر دستگاه‌های مربوط به این حوزه باید فعالیت‌های مرتبط با حوزه کاری خود را در کمترین زمان ممکن اجرایی کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز با محوریت حمل مسافر از مبدا بندر بوشهر و حمل کالا از مبدا بندر دیر به مقصد بنادر کشور تمام تلاش خود را با نگاه بلندمدت به کار گرفته است.

شکیبی‌نسب ادامه داد: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز انتظار می‌رود در راستای تسهیل گری در فعالیت‌های بخش خصوصی برای سامانه جانا اقدامات لازم را اجرایی کند.

شکیبی نسب ادامه داد: در موضوع ترانزیت نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا روند صعودی ترانزیت از استان بوشهر به کشور قطر همچنان تداوم یابد.

وی افزود: در بخش حمل مسافر به کشور قطر نیز در بحث زیرساخت احداث پایانه مسافربری بوشهر در بخش دریایی پایان یافته و در بخش سالن پایانه نیز پروژه تعمیرات اساسی در روزهای پایانی خود قرار دارد.

کد خبر 51847
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار