چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
برنامه‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس گناوه افزایش یابد
گناوه- فرماندار گناوه گفت: آموزش و پرورش شهرستان گناوه برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی را برای تولید محتوای مطلوب برای دانش آموزان و معلمان برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان اظهار داشت: در این راهپیمایی باشکوه حضور گسترده و با صلابت، بصیرت و اقتدار ملت ایران اسلامی بخصوص در این شهرستان را بار دیگر شاهد بودیم که از حضور اقشار و برنامه ریزی های صورت گرفته تقدیر می‌شود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه آموزش و پرورش از ارکان اصلی است افزود: آموزش و پرورش برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و تولید محتوا به صورت مطلوب هم برای دانش آموزان و هم معلمان برنامه ریزی کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه گفت: معاونت پرورشی آموزش و پرورش با بهره گیری از توان و ظرفیت بسیج دانش آموزی، کارشناسان توانا، فرهنگی و متدین در زمینه مسائل فرهنگی، پرورشی و تربیتی در مدارس برنامه ریزی مدون و تولید محتوا داشته باشد.

وی ادامه داد: تقویت برنامه‌های جانبی از جمله برنامه‌های اعتقادی، دینی و مذهبی در مدارس بسیار ضروری است و با توجه به توطئه‌های دشمنان باید در دستور کار باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی دوران استقرار این نظام مقدس، دشمنان از طریق دسیسه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به آن داشته‌اند تا مانع این پیشرفت‌ها شوند ولی هیچ گاه موفق نخواهند شد.

وی یادآور شد: تنها جرم ایران اسلامی این است که در برابر دشمنان ایستادگی کرده است و بدون وابستگی به سایر کشورها در دفاع از کشور و حق و حقوق ملت تلاش می‌کند و این برای دشمنان غیر قابل تحمل است اما تمام توطئه‌های خنثی شده است و امروز جمهوری اسلامی با اقتدار و صلابت در جهان ایستاده است.

برنامه‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس گناوه افزایش یابد

فرماندار گناوه تصریح کرد: باید از آموزش چهره به چهره با بهره گیری از کارشناسان توانمند و مجرب و زبده استفاده شود تا در مدارس مختلف روشنگری و پیشرفت‌ها را برای دانش آموزان، جوانان و معلمان تشریح و بیان کنند.

صفری گفت: ارتباط مستمر والدین و اولیا با مدارس در دستور کار آموزش و پرورش باشد و آموزش و پرورش اولیا را در جریان وضعیت مدارس و تحصیل دانش آموزان قرار دهد.

فرماندار گناوه با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید خاطرات و دل نوشته‌ها و تجربه‌های شرکت کنندگان و دانش آموزان در راهیان نور را ثبت کند و تمام وقایع و اطلاعات را به طور کامل تدوین و تکمیل و با نظرات کارشناسان جمع بندی و ارائه دهد.

وی ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش گزارش کاملی از وضعیت تحصیلی، امکانات و تجهیزات موجود مدارس، موفقیت فرهنگ در آموزش و پرورش از جهات مختلف مادی و معنوی تهیه و به فرمانداری ارائه دهد تا برنامه ریزی لازم برای تقویت و برطرف کردن کمبودها انجام شود.

وی خارنشان کرد: دعوت از کارشناسان مذهبی و دینی در مدارس بسیار ضروری است و باید از توانمندی‌های نیروهای فرهنگی، باسواد توانمند در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 52336
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار