جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اجرای ۳۰ پروژه در شهر دیر
بوشهر- شهردار دیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در شهر دیر اجرا شده یا در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیمی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در شهر دیر اجرا شده یا در حال اجرا است.

شهردار دیر با بیان اینکه مناقصه آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از کوچه‌های شهر دیر برگزار شده است، افزود: عملیات زیرسازی معابر و کوچه‌ها در بسیاری از محله‌ها از جمله شهرک امام علی (ع)، فرودگاه، پارک معلم و پشت فروشگاه مطاف انجام شده است.

وی ادامه داد: ادامه بلوار ساحلی خلیج فارس، ساختمان شماره ۲ آتش نشانی و احداث کتابخانه عمومی در پارک رو به روی دانشگاه پیام نور از پروژه‌های در حال اجرا شهرداری دیر است.

ابراهیمی با اشاره به خرید ماشین آلات با اعتبار پنج میلیارد تومان برای شهرداری، خاطرنشان کرد: شهرداری دیر علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی در بخش فرهنگی نیز در برنامه‌های متعددی با سایر نهادها و ادارات از جمله مدارس همکاری دارد.

شهردار دیر گفت: تملک اراضی و بازگشایی معابر هزینه‌های هنگفتی بر دوش شهرداری گذاشته که انتظار داریم برای توسعه و پیشرفت شهر شهروندان در این زمینه با ما همکاری کنند.

وی یادآور شد: نگه داری از فضای سبز شهری، تجهیزات و امکانات پارک‌ها از اجرای طرح‌های عمرانی سخت‌تر و هزینه‌های زیادی برای شهرداری دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری بالای احداث زمین چمن مصنوعی هفت نفره قبلی در ایجاد نشاط و شادابی بین جوانان، یک زمین چمن دیگر نیز در بلوار ساحلی احداث می‌شود.

وی افزود: پیاده رو سازی برخی خیابان‌ها از جمله شهید چمران و انقلاب و بتن ریزی کوچه‌هایی که امکان آسفالت ندارد و یکسان سازی برای تردد راحت تر مردم در دستور کار قرار دارد.

شهردار دیر با توجه به تأثیرگذاری حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر دیر، گفت: سرمایه گذاری زیادی به شهرداری مراجعه می‌کنند و ما تا جایی که بتوانیم با آنها همکاری می‌کنیم اما متأسفانه شاهد سنگ اندازی برخی ادارات جلوی این سرمایه گذاران هستیم.

وی اجرای معدن جدید زباله را از طرح‌های شهرداری و شورا و مطالبه جدی مردم دانست و عنوان کرد: نزدیک به چهار است که پیگیر اجرای این معدن هستیم و مکاتبات و استعلامات آن انجام و مناقصه راه دسترسی و فنس کشی آن برگزار و نزدیک به سه میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌ایم اما اکنون عدم همکاری آب منطقه‌ای و منبع طبیعی کار را با مشکل مواجه کرده که قول داده‌اند در این هفته حل شود.

شهردار دیر با تقدیر از خبرنگاران، خواستار همکاری و تعامل دو سویه شهرداری و اصحاب رسانه در اجرای طرح‌ها، انعکاس فعالیت‌ها و همچنین حمایت از سرمایه گذاران شد.

کد خبر 53240
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار