جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
شبکه توزیع برق شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم نوسازی می‌شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی زیرساخت‌های شبکه توزیع برق حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر اظهار داشت: به علت فرسودگی زیرساخت‌های شبکه توزیع برق در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم، بخش عمده‌ای از ظرفیت شبکه هدر می‌رود و کوچک‌ترین حوادث طبیعی سبب قطعی برق نارضایتی مردم عزیز می‌شود.

وی افزود: برای نوسازی و پایدار کردن شبکه توزیع برق در حوزه انتخابیه از وزیر نیرو درخواست کردیم که اعتباری بدین منظور تخصیص داده شود و خوشبختانه ایشان با تخصیص ۱۰ میلیارد تومان موافقت کردند که البته این مبلغ فقط بخشی از مشکلات را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر مذاکراتی برای بهبود وضعیت زیرساخت توزیع نیروی برق در استان و خودکفا شدن صنایع بزرگ مستقر در استان از شبکه توزیع سراسری صورت گرفت و پیشنهاداتی ارائه شد که امیدواریم برای مردم عزیز منشأ خیر و برکت باشد.

کد خبر 53241
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار