جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا بامداد فردا ادامه دارد
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم بارش‌ها در سطح استان گفت:‌ فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا بامداد فردا ادامه دارد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده است تا بامداد فردا ادامه دارد و در این مدت وقوع بارش باران، طی ساعاتی رگبار و رعد و برق و وزش باد در سطح استان و روی دریا مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: از بعد از ظهر امروز بتدریج سرعت بادهای شمالی روی دریا افزایش خواهد یافت و با تداوم وزش آن تا اوایل جمعه، سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: فردا نیز دما در سطح استان کاهش نسبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی و از فردا کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، به تدریج شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا ۱۸ تا ۴۸ گاهی بیش از ۵۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر و در فراساحل طی ساعاتی گاهی ۱۵۰ تا ۲۷۰ سانتی متر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 54250
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار