سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها دستاوردها در استان بوشهر را تشریح کنند
بوشهر- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: رسانه ها و روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر نسبت به اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اهتمام ورزند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری شنبه شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر با تاکید بر لزوم تبیین دقیق دستاوردهای نظام اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف، خدمات متنوعی به مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار ارائه کرده که باید اطلاع رسانی واقعیت‌ها به مردم با کیفیت مطلوبی انجام شود.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: بهبود وضعیت معیشتی مردم از برنامه‌های مهم دولت است که با وجود اینکه دولت با خزانه خالی، کشور را تحویل گرفت و همچنین تداوم و تشدید تحریم‌ها، اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است.

حیدری یادآور شد: اگر روابط عمومی‌ها قوی باشند و عملکرد مناسبی داشته باشند، قطعاً اقدامات دولت نمود بیشتری پیدا می‌کند و البته اگر روابط عمومی‌ها ضعیف و منفعل باشند، دستگاه مربوطه نیز ضعیف‌تر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها و روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی همانگونه که در ایام هفته دولت نسبت به بیان عملکرد دولت پرداختند، در دهه فجر نیز در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اهتمام ورزند.

حیدری از حضور فرمانداران و مدیران اجرایی استان در ۸۰ برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته، فرمانداران در ۳۰ برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از جمله در شبکه سوم سیما حضور پیدا می‌کنند و مدیران اجرایی استان نیز در ۵۰ برنامه حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها به منظور ارائه عملکرد دولت و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف است و این روند باید تداوم یابد.

کد خبر 54570
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار