شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
آموزش‌های همگانی هلال احمر به معتکفین در استان بوشهر ارائه شد
بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: همزمان با ایام اعتکاف، ۲۰ مدرس جمعیت هلال احمر با حضور در مساجد منتخب، آموزش‌های همگانی سه گانه را به معتکفین ارائه کردند.

احسان ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برگزاری آئین اعتکاف فرصتی برای تقویت روحیه معنوی افراد است که هر ساله در این این در مساجد استان برپا می‌شود، لذا تصمیم گرفتیم سهمی در برگزاری این آئین داشته باشیم و آموزش‌های لازم امدادی را به معتکفین بدهیم.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با تلاش همکارانمان در هلال احمر، مقرر شد ۲۰ نفر از مدرسان هلال احمر با حضور در مساجد منتخب که آئین اعتکاف را برگزار می‌کنند، آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه را به معتکفین بدهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: آموزش‌های همگانی هلال احمر شامل پایه داوطلبی، مخاطرات و کمک‌های اولیه است که در ایام اعتکاف توسط مربیان هلال احمر به معتکفین آموزش داده می‌شود.

ایزدپناه اضافه کرد: آموزش‌های امدادی در شرایط سخت، کمک‌های اولیه، CPR، احیا ریوی، قلبی، سوختگی و شکستگی از جمله آموزش‌هایی است که توسط مربیان هلال احمر ارائه می‌شود.

کد خبر 54895
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار