دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار

خارگ : حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به اهالی ولایتمدار جزیره خارگ به ویژه پاسداران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار به شرح زیر است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در آستانه بهار طبیعت و سال نو که مزین به اعیاد شعبانیه و معطر به بوی دل ‌انگیز ولادت انوار قدسی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شده است، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از زحمات و خدمات پاسداران جان بر  کف  نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنم.

بی‌تردید سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.

امروز هم در شرایطی که کشورمان با بحران فراگیر کرونا و مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی مواجه است، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند روحیه امیدآفرینی هستیم و پیروزی و موفقیت در این عرصه، جز با همدلی و همکاری همه بخش‌های جامعه، اعمال مدیریت جهادی و تقویت روحیه ایثار و فداکاری به دست نمی‌آید.

اینجانب با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع)، به مقام والای همه پاسداران  انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم  و موفقیت، سلامت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم قدرشناس جزیره خارگ به ویژه پاسداران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 

کد خبر 55415

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار