دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
دشمنان دنبال افزایش فشارهای بین المللی بر مردم ایران هستند
بوشهر- مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دشمنان دنبال افزایش فشارهای بین المللی بر مردم ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری صبح دوشنبه در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی کنگان اظهار داشت: حرکت‌های اخیر در سطح کشور متأثر از برنامه‌ریزی‌های هدفمند و گسترده‌ای بود که پیش تر از آن برنامه‌ریزی شده و فوت مهسا امینی بهانه‌ای برای این اغتشاشات بود.

وی اضافه کرد: دولت جمهوری اسلامی مانعی برای تحقق نظم نوین جهانی مدنظر دولت تروریست آمریکا است، به همین خاطر آمریکایی‌ها استراتژی مهار انقلاب اسلامی را در پیش گرفته‌اند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: دشمنان جنگ‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی ترتیب داده‌اند که آخرین آن جنگ ترکیبی بود که راهبرد آمیخته‌ای از تمام استعدادها و ظرفیت‌های ممکن برای صف آرایی و بر زمین زدن این نظام به کار برد.

تنها راه نفوذ شکاف بین مسئولین و مردم است

وی افزود: هویت ایرانی و اسلامی مردم و انقلاب اسلامی اصلی‌ترین مانع در مقابل دشمنان است، بنابراین آمریکایی‌ها به دنبال هویت زدایی از مردم و انتقال یک هویت جدید هستند و تنها راه نفوذ دشمن را شکاف بین مسئولین و مردم است.

حیدری اضافه کرد: برنامه دشمن برای هویت زدایی گام اول توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بود و سپس تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی و شبکه سازی از طریق مهدکودک‌ها و مدارس و تولید هیجان از طریق تولید بازی‌های اینترنتی و هدایت خشونت به سمت طرفداران نظام است.

وی افزود: در حوادث اخیر دشمن به دنبال اختلافات قومیت گرایی و گسترش نافرمانی در جامعه در قالب چالش‌ها بود تا در آخر یک تقابل امنیتی ایجاد کند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: با حضور مردم و رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خامنه‌ای نقشه دشمن به ثمر ننشست، بنابراین دشمنان دنبال افزایش فشارهای بین المللی بر مردم ایران هستند.

نقشه دشمنان نقش بر آب شد

وی ادامه داد: در اوج اقتدار جمهوری اسلامی، موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات جمع کثیری از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

حیدری بیان کرد: مهمترین وجه تمایز دولت آیت الله رئیسی مردمی بودن است و ما به خادمی مردم افتخار می‌کنیم و هرچیزی بین ما و مردم حائل شود مردود است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: امروز تبیین خدمات دولت که خدمات نظام است ضروری است و خللی در بیان دستاوردهای دولت نباید ایجاد شود.

در این نشست ضمن تجلیل و تقدیر از غلامحسین زیبا معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهدی قاسمی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان معرفی شد.

همچنین از مهدی قاسمی بخشدار سابق نیز تقدیر به عمل آمد و علی محمدی به عنوان بخشدار مرکزی کنگان معرفی شد.

کد خبر 55518
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار