دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تداوم ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ دمای هوا کاهش می‌یابد
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم ناپایداری‌های جوی در استان خبر داد و گفت: از فرداشب دمای هوا در سطح استان کاهش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز امکان افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در سطح استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: فردا نیز وقوع ناپایداری و بارش پراکنده در ارتفاعات شرقی استان مورد انتظار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت وزش باد نسبتاً شدید و تندباد لحظه‌ای در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا شب تا پایان هفته جوی پایدار برای استان پیش بینی می‌شود و احتمال کاهش نسبی دما نیز در این مدت وجود دارد.

مساعدی بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران، رعدوبرق و در صبح مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل طی ساعاتی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 55519
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار