دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
تأمین مسکن ایثارگران در تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: تأمین مسکن ایثارگران در تنگستان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه‌شب در مراسم دیدار با ایثارگران شهرستان تنگستان اظهار داشت: ما مسئولان نباید بگذاریم برخی بخشنامه‌های جدید اداری جلوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به همه اقشار مختلف جامعه را بگیرد.

وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و تمام تلاش ما این است که در برابر ایثار و مجاهدت مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان و جانبازان فرش قرمز رضایتمندی پهن کنیم و در دولت سیزدهم تا بی‌نهایت آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی هستیم.

فرماندار شهرستان تنگستان افزود: خواسته‌های جامعه ایثارگری و خانواده‌های جانبازان و شهدا، در واقع، خواسته‌های به حقی است که همگان باید در راستای پاسداری از مجاهدت ارزشمند این عزیزان، بسیج شویم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی ویژه راه‌اندازی مشاغل خانگی و کارآفرینی تعاون‌محور در شهرها و روستاها، گفت: در شهرستان تنگستان در بحث تأمین مسکن ایثارگران و خانواده‌های ایشان، زمین‌های در مناطق شهری و روستایی پیش‌بینی و جانمایی شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلات بانکی در این خصوص معین و برنامه‌ریزی شده است.

برپایی میز خدمت کمیسیون بهداشت و درمان، مسکن و خدمات ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه ۵۰ نفر از جانبازان دلواری به همت سپاه امام حسین (ع)، تفقد و دیدار با خانواده‌های ابراهیم بلادر جانباز شیمیایی ۱۵ درصدی، حسین نوروزی جانباز عملیات مقدماتی والفجر یک، عبدالحسین محمدی جانباز اعصاب و روان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی جامعه ایثارگری در شهر دلوار بود.

کد خبر 55537
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار