شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
مردم جزیره خارگ انتظار توجه ویژه دولت را دارند

رئیس شورای جزیره خارگ گفت: مردم این دیار انتظار دارند در سفر هفته اخیر رئیس جمهور به استان، مشکلات آن ها با حضور دولت مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خارگ آنلاین در جزیره خارگ اظهار داشت: مردم جزیره خارگ از ارزشمندترین سرمایه های این جزیره راهبردی هستند چراکه در طول سالیان گذشته همواره با مقاومت و رشادت، خاک خارگ را ارج نهاده و مدافع تمام قد آن بوده اند. 

وی افزود: حقیقت این است که بسیاری از زیر ساخت‌های رفاهی جزیره خارگ در سطح مطلوبی نیست و گاها مردم برای تامین بسیاری از نیازهای ساده ی خود به مشقت می افتند، بنابراین اولین بازخوردی که ما از سخنان مردم دریافت می کنیم؛ انتظار رصد عینی مشکلات ساکنان جزیره خارگ توسط دولت مردان ومسئولان بالا دستی با حضور در جزیره استراتژیک خارگ و لمس مشکلات متعدد لاینحل مانده شهروندان، از نزدیک می باشد. 

علی پور تصریح کرد: مردم و شورای شهر انتظار دارند میزبان ریاست محترم جمهوری یا نماینده ویژه وی در سفر مردمی آتی به استان بوشهر باشند تا مشکلات کلان مردم که سالیانی است با آن دست و پنجه نرم می کنند از نزدیک درک و در جهت حل آن‌ها اقدام  اساسی صورت بگیرد.

کد خبر 55607

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار