پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
دومین سفر رئیس جمهور به بوشهر ۸۲ مصوبه در پی داشت
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دومین سفر رئیس جمهور به بوشهر ۸۳ مصوبه و ۸۱ هزار میلیارد ریال در پی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر جمعه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به مصوبات دومین سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: اظهار داشت: در این سفر ۸۲ مصوبه با ۸۱ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.

وی تکمیل زیرساخت‌های منطقه اقتصادی شمال استان را از مصوبات مهم این سفر عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل باند دوم محور دالکی - کنار تخته و تکمیل سدهای دالکی، دهرود و خائیز از دیگر مصوبات مهم است.

معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب تکمیل کریدور ساحلی جنوب و تکمیل فاضلاب‌های بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد و اضافه کرد: تسریع در تکمیل راه آهن بوشهر به شیراز از دیگر مصوبات مهم است.

وی تکمیل زیرساخت‌های میراث فرهنگی و بافت‌های تاریخی استان را از دیگر مصوبات دانست و افزود: احداث بیمارستان‌های بوشهر، برازجان و مجتمع دندان پزشکی از دیگر مصوبات سفر است.

منصوری با اشاره به مشارکت بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و مجموعه‌های نفتی در توسعه استان بوشهر بیان کرد: این صنایع بیش از ۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های نفت و پتروشیمی و حوزه‌های بالا دست تعهد کردند.

وی با اشاره به مصوبات دور اول سفر به استان بوشهر بیان کرد: بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در این سفر مصوب شد که بیشتر آن باید تا ۱۴۰۳ تکمیل و بهره‌برداری شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۴۱ درصد از تعهدات، اجرایی و عملیاتی شده است خاطرنشان کرد: مابقی هم سال آینده و سال ۱۴۰۳ تخصیص داده می‌شود.

کد خبر 55730
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار