جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی شد
بوشهر- حجت الاسلام سیدمحمد جعفری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اظهار داشت: همه ما در جورچین تمدن اسلامی در یک خانه قرار داریم.

حجت الاسلام سید محمد جعفری با تاکید بر لزوم عملیاتی کردن مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه‌های مختلف، افزود: همگان در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی شد

وی بیان کرد: امیدوارم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در جای جای شهرستان دیر خدمتگزار باشم و در حد توان خود قدمی بردارم

رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: اگر در طول دوران مسئولیتم اقدام مثبتی انجام گرفته با تلاش و همراهی همگان بوده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی افزود: از همه کسانی که در طول دوران مسئولیتم در اداره تبلیغات اسلامی همراه و یاور ما بوده اند، قدردانی می‌کنم.

در این آئین حجت الاسلام سیدمحمد جعفری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی که بیش از ۱۲ سال در این سمت بوده است قدردانی شد.

کد خبر 55988
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار