جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
سامانه انتظار برای اتوبوس‌ها در بوشهر راه‌اندازی شد
بوشهر- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی سامانه انتظار برای اتوبوس‌های مسافری راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش مسافران جاده‌ای، تمام ظرفیت بخش حمل و نقل عمومی استان به کار گرفته شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی از راه‌اندازی سامانه انتظار برای اتوبوس‌های مسافری در استان خبر داد و افزود: این سامانه در وب‌سایت پایانه‌های مسافری قرار دارد و مسافران نوروزی با ثبت‌نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس‌های فوق‌العاده قرار می‌گیرند.

شهابی اضافه کرد: متقاضیان بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی می‌توانند با مراجعه به بخش رزرواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرند و در صورت تکمیل‌شدن ظرفیت اقدام به انجام سفر یا سرویس فوق‌العاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر ادامه داد: علاوه بر این سامانه طراحی و راه‌اندازی بارکدهای هوشمند نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا شده که این بارکدها روی تمام بلیت‌ها درج شده و مسافران در صورت نارضایتی از عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی با اسکن این بارکدها بلافاصله می‌توانند شکایات خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری جهت پیگیری دریافت کنند.

کد خبر 56107
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار