شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان دیر آغاز شد
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان دیر آغاز و تا پایان ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر عباس آدمیت‌نسب عصر چهارشنبه در جمع اعضای تیم‌های بسیج سلامت نوروزی شهرستان دیر، اظهار داشت: مردم عزیز شهرستان دیر و مهمانان نوروزی این شهرستان لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه واحدهای بهداشتی و درمانی، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و درمان به موقع ناخوشی‌های احتمالی در آمادگی کامل هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان دیر آغاز و تا پایان ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح چهار تیم نظارتی بهداشت محیط با ۱۶ نیرو به طور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت حضوری و پس از آن نیز به صورت انکال فعال هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ضمن تقدیر از کلیه سازمان‌هایی که همکاری و تعامل مناسبی با بازرسان این شبکه داشتند، گفت: امیدواریم با این تعامل و همکاری، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی درمانی و ارائه مطلوب، به موقع و سریع خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان و مهمانان نوروزی باشیم.

آدمیت‌نسب با بیان اینکه در طرح بسیج سلامت نوروزی از همه اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه‌های آب‌رسان، مدارس اسکان مهمانان نوروزی و غیره بازدید خواهد شد، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان از طریق سامانه ۱۹۰ آماده دریافت هرگونه شکایت در حوزه بهداشت مواد غذایی، آب شرب و هرگونه خدمات حوزه بهداشت است.

کد خبر 56115
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار