جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی بوشهر ارائه می‌شود
بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: به منظور تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات واحدهای این منطقه شاهد پیگیری مستمر و شبانه‌روزی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستیم.

وی رویکرد دولت را حمایت از تولید و رفع موانع تولیدکنندگان دانست و اضافه کرد: برگزاری این کارگروه‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات خواهد داشت و با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برکات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی پای کار باشند ادامه داد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و برای هر یک از این مصوبات باید برنامه زمان‌بندی داشته باشیم و بر اساس همین برنامه اجرایی شوند.

باستین با بیان اینکه دستیابی به توسعه و پیشرفت نیازمند تقویت بخش خصوصی است تاکید کرد: با هر دستگاهی که در انجام برنامه‌های بخش خصوصی کم‌کاری کند برخورد می‌کنیم.

کد خبر 56208
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار