شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
زنگ خطر کرونا با کاهش شهرهای آبی در گلستان به صدا درآمد
گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کاهش رنگ آبی و افزایش رنگ زرد و نارنجی در نقشه رنگ بندی کرونایی گلستان، زنگ خطر جدی برای اوج گیری این ویروس در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا اظهارکرد: با توجه به کاهش شهرستان های آبی و افزایش شهرستان های زرد و نارنجی در استان، ستاد کرونا در شهرستان ها فعال شده و تدابیر پیشگیرانه را مد نظر قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: با آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و تعامل و همکاری همه اعضای ستاد و اتخاذ برنامه‌های پیشگیرانه امیدواریم وضعیت رنگ بندی شهرها بهبود یابد.

وی عادی انگاری به وجود آمده در جامعه و کاهش روند واکسیناسیون را موجب افزایش مبتلایان دانست و افزود: همه دستگاه ها به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی خود مردم را نسبت به تکمیل فرآیند واکسیناسیون ترغیب کنند.

مهاجر تأکید کرد: مطمئناً با افزایش مبتلایان کرونا و نارنجی و قرمز شدن رنگ بندی شهرستان های استان محدودیت‌های بیشتر و سخت تری اعمال خواهد شد لذا باید پیشگیری و واکسیناسیون را در دستور کار قرار دهیم.

گفتنی است رنگبندی شهرستان های استان به شرح ذیل اعلام شد است، رامیان، علی آباد، کردکوی، گالیکش در وضعیت آبی: آزادشهر، آق قلا، بندرکز، کلاله، گرگان، گمیشان، گنبدکاووس، مراوه تپه، مینودشت در وضعیت زرد و بندرترکمن در وضعیت نارنجی قرار دارد.

کد خبر 56211
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار