شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر توسعه یابد
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی باید توسعه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو ظهر پنجشنبه در مراسمی برای تجلیل از جهادگران ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با اشاره به افق بسیج سازندگی افزود: افق بسیج سازندگی تنها به پروژه‌ها خط نمی‌شود بلکه با رویکرد جهادی خود اقدامات متعددی را در زمینه‌های عمرانی، دفاعی و محرومیت زدایی تاکنون انجام داده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با توجه به اقدامات بسیج سازندگی اذعان کرد: شایسته است بسیج سازندگی به اقدامات خود در زمینه‌های مختلف قانع نباشد و با میل ترقی و پیشرفت در راه محرومیت زدایی با رویکرد جهادی و انقلابی در این مسیر گام بردارد.

فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر توسعه یابد

سردار رزمجو بسیج سازندگی را در اوایل مسیر خود دانست و اظهار کرد: با آنکه بسیج سازندگی در اوایل راه خود قرار دارد اما نتایج بسیار درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده است و شایسته است با همکاری گسترده‌تر خود با گروه‌های جهادی این قرارگاه به سطحی برسد که انشاالله پروژه‌های محرومیت زدایی بیشتری کار کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به توسعه دادن گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی باید توسعه پیدا کنند زیرا آنها نشأت گرفته از آیات الهی یا همان جهاد فی سبیل الله می‌باشند و به کمک آنها بسیج سازندگی می‌تواند پروژه‌های بزرگ‌تری را عملیاتی کند.

کد خبر 56739
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار