شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی در گناوه استفاده شد
گناوه- فرماندار گناوه گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه به منظور خدمت رسانی به میلیون‌ها گردشگر ایام نوروز، تمام توان و امکانات موجود را بسیج و به کار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ با اشاره به حضور گسترده مسافران و گردشگران نوروزی در تعطیلات نوروز امسال در شهرستان اظهار داشت: وارد شدن این حجم از مسافر و گردشگر که چندین برابر جمعیت شهر هستند در هر شهری با یک سری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی همراه ست اما ما تلاش خود را به کار بستیم تا این وضعیت را تا حد توان و ممکن مدیریت کنیم.

فرماندار گناوه افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه به منظور خدمت رسانی به میلیون‌ها گردشگر و مسافر در ایام نوروز، تمام توان و امکانات موجود را بسیج و به کار گرفت و خدمات زیادی نیز در این ایام ارائه و از بسیاری از مشکلات نیز پیشگیری شد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه بیان کرد: با تجزیه و تحلیل خدمات دهی به هموطنان در این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرهای کشور، مشخص می‌شود که تا چه اندازه در این زمینه مسئولان شهر در این ایام تلاش کرده‌اند و در تمام طول تعطیلات در حال انجام وظایف محوله بودند.

همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی در گناوه استفاده شد

فرماندار گناوه با بیان اینکه کار ساماندهی و مبلمان شهری در اختیار شهرداری است گفت: مبلمان شهری، ساماندهی، ساحل در اختیار شهرداری است اما فرمانداری در این زمینه تلاش کرد تا با فراهم کردن و در اختیار قرار دادن امکانات و تعیین یک معاون فرماندار در کنار شهرداری خدمت رسانی مطلوبی در این ایام به هموطنان ارائه شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا برای سال‌های آینده در ایام نوروز با مدیریت و برنامه ریزی نواقص را رفع کرد و با پشتیبانی و همکاری همدیگر گام‌های مثبتی برای شهرستان برداریم.

وی با اشاره به تعیین شعار سال گفت: دولت در جهت تحقق شعار سال، تمام توان به کار بسته است و در همین راستا ما نیز تلاش خود را به کار خواهیم برد تا در مقوله رشد اقتصادی شهرستان با رفع موانع تولید و همدلی تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام‌های خوب و نوید بخشی برداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گناوه اظهار داشت: این جلسه نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید است که تشکیل شده است.

عبدالرضا محمدی نژاد افزود: این جلسه با موضوع شعار سال، عید فطر، شب‌های قدر، روز جهانی قدس برگزار شده است.

کد خبر 56740
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار