شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
اقدامات بسیج سازندگی استان بوشهر اطلاع رسانی شود
بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در حوزه تبلیغات و انعکاس فعالیت‌های بسیج سازندگی اقداماتی جهادی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از جهادگران با اشاره به انعکاس اقدامات بسیج سازندگی گفت: شایسته است در حوزه تبلیغات و انعکاس فعالیت‌های بسیج سازندگی اقداماتی جهادی صورت گیرد زیرا اگر انعکاس فعالیت‌ها نباشد تمامی عملکردهای جهادی این قرارگاه با جنگ‌های شناختی دشمنان در ذهن جامعه محو می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با توجه به بیان مقام معظم رهبری نسبت به قانع نبودن آن به سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: قانع نبودن مقام معظم رهبری نسبت به این نهاد مقدس همچون تاجی افتخاری بر سر سپاه و نیروهای انقلابی است زیرا آن نشان دهنده پتانسیل بالای این نهاد مقدس در انجام کارهای بزرگ‌تر است.

وی افزود: بسیاری از مسئولان کارهایی را که باور نداشتند به نتیجه برسد با روی کار آمدن نیروهای انقلابی و جهادی آن کارها به نحو شایسته‌ای صورت گرفت همانند فعالیت‌هایی که بسیج سازندگی و نیروهای جهادی در زمینه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند.

در پایان این مراسم از جهادگران با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 56741
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار