یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
پایگاه‌های انتقال خون استان بوشهر در شب‌های قدر فعال هستند
بوشهر- مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان بوشهر در شب‌های قدر فعال هستند.

علیرضا باستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نیازهای گروه‌های مختلف خونی به این فرآورده‌ها، انتظار داریم مردم نیک‌اندیش استان بوشهرد ر همه ایام سال برای اهدای خون به پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان محدودیتی برای اهدای خون ندارد اضافه کرد: پویش نذر خون یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که در هفته پیش رو اجرا می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر از فعالیت سه گروه سیار خون‌گیری در شب های قدر خبر داد و بیان کرد: در شب‌های قدر چهار پایگاه انتقال خون این استان تا ساعت ۲۴ آماده خون‌گیری از مراجعه کننده‌ها هستند.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا پنجشنبه پایگاه انتقال خون بوشهر از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و شب‌ها ۲۰ الی ۲۴ فعا است و ۲۳ فروردین نیز در نوبت شب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال است.

باستین ادامه داد: پایگاه انتقال خون دشتستان از تاریخ ۱۹ تا ۳۱ فروردین به صورت ۲ شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نویت شب ۲۰ تا ۲۳ و در شب‌های احیا تا ساعت ۲۴ آماده خون‌گیری از اهدا کنندگان است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان بوشهر اضافه کرد: پایگاه کنگان روزهای شنبه، دوشنبه و جمعه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه همزمان با شب‌های احیا از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال است.

وی گفت: پایگاه گناوه نیز روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت هشت تا ۱۱ و روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ آماده پذیرش اهدا کنندگان خون است.

باستین اعلام کرد: در این ایام علاوه بر پایگاه‌های انتقال خون، سه گروه خونگیری نیز به صورت سیار فعال شده که همزمان با شب‎‌های قدر روز یکشنبه ۲۰ فروردین در اهرم تنگستان، روز سه شنبه ۲۲ فروردین در امامزاده قاسم شغاب بوشهر و روز پنجشنبه ۲۴ فروردین در شهر دلوار از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعالیت می‌کنند.

کد خبر 56785
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار