جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
اقتدار جبهه مقاومت ضربات مهلکی به استکبار جهانی وارد کرده است
بوشهر- کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت گفت: اقتدار جبهه مقاومت ضربات مهلکی بر اسرائیلی‌ها و استکبار جهانی وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعدالله زارعی ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اظهار داشت: روز جهانی قدس متعلق به همه مسلمانان بوده و منحضر به فلسطین نیست.

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها در سال گذشته میلادی هشت هزار و ۵۰۰ بار علیه اسرائیلی‌ها عملیات نظامی انجام دادند اضافه کرد: این عملیات از شمالی تا جنوبی‌ترین منطقه فلسطین با حضور رزمندگان فلسطینی انجام شد و تمام مناطق، صحنه جبهه درگیری فلسطینی‌ها با اسرائیلی‌های غاصب بود.

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به اینکه در سال میلادی گذشته روزانه ۳۰ عملیات توسط رزمندگان فلسطینی علیه اسرائیلی‌ها انجام شد تصریح کرد: این مقاومت فلسطینی‌ها نسبت به سال ۱۳۵۸ بسیار تغییر یافته و فلسطینی‌ها با تمام ظرفیت وارد صحنه شده‌اند.

وی با اشاره به هراس اسرائیلی‌ها از رزمندگان فلسطینی گفت: اسرائیلی‌ها به شدت از فلسطینی‌ها هراس دارند و در درگیری هفته گذشته فلسطینی‌ها با اسرائیلی‌ها بیش از ۱۰۰ موشک، کاتیوشا و خمپاره به سرزمین‌های اشغالی شلیک و در این راستا کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تشکیل شد.

کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت با بیان اینکه اسرائیل غاصب در شرایط سراشیبی قرار گرفته است تصریح کرد: شکاف بین یهودیان اسرائیلی و آمریکایی، و وضعیت اجتماعی به هم ریخته ارتش و سیستم امنیتی اسرائیل نشان از طی شدن مسیر فروپاشی اسرائیل غاصب است.

زارعی با بیان اینکه فلسطینیان با جرأت و شجاعت با اسرائیلی‌ها درگیر می‌شوند تصریح کرد: حزب‌الله، حماس و تمام نیروهای فلسطینی، لبنانی و سوریه علیه اسرائیل متحد شده‌اند و جرأت پاسخ به حملات رزمندگان جبهه مقاومت ندارند.

وی فلسطینی‌ها در حمله به اسرائیلی‌ها را پیشرو دانست و بیان کرد: اقدام پیش‌دستی دیگر در اختیار اسرائیلی‌ها نیست بلکه در اختیار فلسطینی‌ها است.

کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت از یکپارچگی رزمندگان در جبهه مقاومت علیه اسرائیل خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از ۱۳۰ هزار فلسطینی اکنون در مسجدالاقصی حضور دارند و اجازه نمی‌دهند نظامیان اسرائیلی دست از پا خطا کنند.

زارعی با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت تصریح کرد: اقتدار جبهه مقاومت فقط اسرائیلی‌ها را از صحنه خارج نکرده بلکه استکبار جهانی به برکت استقامت ملت ایران و جبهه مقاومت ضربات مهلکی بر وی وارد شده است.

وی توطئه داعش را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: شکست پروژه تکفیری در منطقه یکی دیگر از موفقیت‌ها است که با تلاش سرداران بزرگ همچون قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت محقق شد.

کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت با بیان اینکه داعش یک توطئه و فتنه بزرگ علیه جهان اسلام به سرکردگی آمریکا بود افزود: این فتنه و توطئه اگر نابود نشده بود جهان اسلام را تکه پاره می‌کرد که این توطئه را سردار قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان و سرداران در مدت ۵ تا ۶ سال باطل کردند.

کد خبر 56983
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار